IDOL 2009

Sitter och kollar på idol nu och myser för mig själv eftersom att L sover och T sitter vid datan.
Har en favorit och det är Rabih Jaber, en riktigt underbar röst och dessutom så ser han bra ut och det är en kille somnog dom flesta tjejerna tycker om. Speciellt om man kollar på utseendet m.m



PS funkar inte =(

Försöker fixa ps men fattar inte vad som är fel, har provat att starta om datorn men det vill inte funka ändå. Ville fixa ett kollage och en ny design till bloggen men när jag ska lägga in en bild så vill det inte funka.

Men får väl lägga in bilderna på vanligt sätt här på bloggen tills det är fixat. Har hittat en massa fina kläder och sånt som jag skulle vilja köpa.







Egen tid

Nu så här på morgonen så är det riktigt skönt med lite egen tid, har gjort en varm choklad och myser framför tvn medans de andra sover. Men snart är det ju dags att väcka minstingen igen och ge han mat. Är så lyckligt lottad so har en sån underbar familj.
Vi ska ju göra iordning här hemma med en massa nytt, så jag har suttit och kollat på lite småsaker som vi nog ska köpa.


Bilderna är lånade från Åhléns.





Knas

Just nu känns allt knas, är det verkligen meningen att man inte ska prata med varandra? Är det meningen att man ska bråka nästan varje dag? Det tär verkligen på en, man vet inte vart man har varandra, vet inte vad den andra känner. Men hur ska man kunna veta det när den andra inte berättar vad den känner? Hur länge ska man vara ovänner med varandra egentligen? Är så jäkla less på att ha det så här, när ska det bli som vanligt?

I alla fall så slapp han bli inlagd gått upp en del i vikt på två dagar så det var riktigt bra!
God natt nu ska jag lägga mig och fundera på hur livet egentligen är just nu och om det är värt det!
Hoppas att ni har haft än bättre kväll än mig iaf.


Ny symaskin

Vill köpa en ny symaskin, ärvde en efter min farmor men det funkar inte kan inte sy rakstygn på den för då fastnar den. Skulle ju börja sy soffkuddar igår me  tyvärr så får jag skjuta upp det projektet nu hittade enbra och billig nyss så ska böna och be för att få köpa den snart!
Idag blir det en städdag men först ska jag äta frukost sedan mata L och efter det så är det dags att börja.

Hoppas att ni får en bra dag!

Sätt färg på din vardag!







Varför inte sätta lite färg på vardagen och köpa lite goda doftljus som vaniljdoftljusensom finns på ikea luktar väldigt länge och riktigt gott!

Önskan att vara rik

Hittade en himla massa kläder som jag skulle vilja ha. Visst vi har ju pengar så att jag kan köpa en hel del av dom, men barnen kommer före och när jag känner att dom har fått de dom behöver så ska jag köpa något litet till mig själv.

Den här månaden köpte jag en overall, mössa och dress till L och sen köpte jag e tröja på rea, nagellack och mascara tillmig själv och till mig gick på 150 kr bara så det är jag verkligen nöjd med.

Nu sitter jag i sängen och kollar efter en massa kläder, är så sugen på att lägga nåt i "kundkorgen" på alla webshopar jag kollar in på som har en massa snyggt och då är det bara saker till barnen jag har hittat typ, förutom lite små saker till hemmet och några underkläder till mig.
Får bli efter jul för i år vill jag ha en riktigt fin jul och en massa fina julsaker så det ska inhandlas och det ska se ut som om det är lite äldre personer bor här då för vi "ungdomar" som alla kallar oss brukar ju inte ha såmycket julsaker uppe eftersom att vi inte orkar och det är "onödigt för att det ska ju snart ner igen" men iår ska det vara riktig jul för barnens skull gud vad jag längtar!
Vi har pratat om var ett av barnen ska få i julklapp i alla fall men det berättar jag efter jul så ni får kolla om ni hittar något foto på den efter jul i så fall.



Regnar

Det har regnat som bara den idag här hemma, så idag blir det nog bara till att städa och göra det mysigt och ev tända lite ljus. Var ju på Ikea för ett tag sen och då inhandlades det två vanilj ljus så dem ska jag använda idag.

Just nu så ligger min lille skiit och sover bredvid, mätt och belåten efter maten. Men han är tyvärr fortfarande förkyld men hoppas att det släpper riktigt snart.

Det blir troligtvis bara ett kort inlägg just nu, för nu ska jag passa på att äta lite medans leo sover och även leta efter lite snygga inredningsprylar på nätet och även kolla hus. Är riktigt sugen på att ha ett eget hus så förhoppningsvis s har vi nog det snart.

test

test

















test

RSS 2.0