Design och storhandling

Imorgon blir det storhandling måste köpa blojor och mat och även julklappar men tror att vi ska ta julklappar vid ett senare tillfälle, men ska köpa en plattång imorgon iaf så jag kan göra mina lockar.
Hoppas att den finns kvar, fanns ett riktigt bra special erbjudande.

Provade på att ge Leo gröt idag men han tyckte inte om det så jätte mycket men ska ge han lite varje dag så att han lär sig att äta vanlig mat, och inte bara tillägg!

Vad ska ni göra ikväll?

Är sugen på att göra en ny design men måste läsa mig till hur jag gör den, har en bild i huvudet hur bloggn ska se ut!

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Kul när man hittar något man vill ha för ett specialerbjudande! Hoppas som sagt den finns kvar :)

2009-11-20 @ 00:55:38
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0