Finbesök

Snart så kommer min pappa och hälsar på, det var ett tag sen man träffade han så det kommer bli riktigt skoj att få sitta och prata med han! Älskar dig pappa.

Senare kommer även svärfar hit antingen ikväll eller imorn kommer bli riktigt skoj det med har aldrig haft en bättre svärfar än han.
Och Leo kan inte ha någon bättre farfar än han.

Idag har jag suttit och fundera på vad jag ska göra för nytta på morgonen när jag matat Leo och som slutsats drog jag att jag ska ut och gå varje morgon så att han också kan få sova i vagnen! Och jag kan även kanske bli av med några kilon.
Märker att det börjar minska nu i alla fall. Och det är väl för  att jag har tagit till med någon drastisk metod inte att banta men har inte kunnat äta något på 2 veckor men jag försöker tvinga i mig mat och det funkar ju men för det mesta så är det äpple pannkaka och lite sånt som går ner. OCh anledningen till att jag inte kan äta är att det är för mycket som händer runtomkring så som bråk m.m och då säger min gärna stopp.
Men jag försöker allt eftersom att jag inte vill få tillbaka min ätstörning som jag hade förut.

Fick reda på en jätte roligt sak idag men kan tyvärr inte säga så mycket om det mer än GRATTIS BROR!! Äntligen

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad mysigt med en liten son :)

2009-11-17 @ 13:59:16
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0