John Kate och 8 barn






Sitter och kollar på John Kate och 8 barn, två graviditeter första var tvillingar och den andra var sexlingar. Tänk att få ha så många barn, det skulle nog vara ganska jobbigt men riktigt underbart. Jag har alltid sagt till min fästman att jag vill ha många barn i alla fall 4-5 det är max för mig sen blir det för mycket. Vi har ju två barn men han vill nog bara ha ett till men det är ju en sån sak man ser senare, vi har ju lång tid på oss. Tankarna kanske ändras sen men som tur är så har jag satt in en p-stav utan bedövning och det gjorde ont som bara den, men vad gör man inte för att kunna få studera och kanske få jobba ett år!

Hur många barn vill ni ha? Och har ni några barn nu?



Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Halloojj :D

Haft en bra dag?

Hoppas du sover gott :)

Kramisar :D:D:D

2009-11-05 @ 00:41:52
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0