Känslor och stöttning ja tack!

Hur ska man göra när man känner att man börjar glida ifrån varandra? Det värsta som kan hända är att man känner att den man älskar glider man ifrån, varför? Känns inte som om man får någon respons på ågot längre, känns som om det bara är bråk, blir sårad gång på gång. Sitter vid olika ställen pratar knappt med varandra. Varje gång jag försöker säga vad jag känner/tycker så blir han förbannad på mig och då känns det verkligen som omatt jag inte borde säga vad jag känner mer men som vanligt så ger jag inte upp utan kämpar på och försöker få han att lyssna på mig för det är väl det som en pojkvän ska göra?

Jag finns där för han och stöttar han i allt men vart finns han för mig?

Ja nu blev det här ett klagoinlägg men varför ska min inte få ha det då man inte kan få prata ut som sina känslor hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0