Lägenhetssök

Nu har jag hittat mer lägenheter så antingen på måndag eller tisdag så ska jag ringa lite olika ställen och kolla ifall jag skulle kunna få en lägenhet hoppas verkligen på det.
Har hittat en himla massa snygga saker också, hoppas att jag kan få en 2a eftersom att sonen måste få ha ett eget rum också som han kan få leka i m.m för det kommer verkligen bli riktigt trångt om jag ska ha allt i ett enda rum.

Kommer lägga ut ett litet kollage på de jag hittat senare.

Asså det är så himla mycket tankar som far runt i huvudet på mig nu, vet inte hur jag ska göra vill egentligen bo i Alingsås för där känner jag i alla fall folk som jag kan träffa och ha skoj med men det har jag ju inte här.

Kommentarer
Postat av: jessica

Lycka till! :) Hoppas du hittar något, jag vet hur det är att inte hitta något. Vi bor i 2:a hand nu, vi har sökt lägenheter i ca 2 år men inte fått ngt. :/ svårt!

2009-11-17 @ 00:06:39
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0