Sundsvallsbo enda in i själen<3

Kom hem för ett litet tag sen har varit på Överby och shoppat lite, eller ja köpte mat och gröt till leo plus lite nappar och flaska det behövdes för måtten börjar försvinna på en del av hans nappflaskor.
Och imorn ska vi till Överby igen och storhandla, som tur är så har jag världens bästa pappa som ställer upp med att skjutsa oss när vi ska storhandla.

Sitter och tänker tillbaka på tiden i sundsvall fy vad jag saknar den, vill egentligen flytta tillbaka dit men jag vet att det inte kommer funka. Med tanke på att min käre fästman vill bo i lidköping eller i stockholm.
Saknar alla barndomsvänner och släkt som bor kvar där uppe, det är många av mina vänner hemma i sundsvall som har fått barn också och deras uppväxt missar jag ju nu känns inte så skoj men som tur är så finns det ju msn och sånt så man kan få reda på hur alla mår.
Men när körkortet är taget så kommer vi nog åka hem 2ggr per år, och en sak är säker vi ska åka till ullared var 3-4 månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0