Syskonkärlek

Pappa har varit här och hälsat på åkte hem vid 16. Och efter det så gick vi till Willys för att handla massa gott, ha en riktig myskväll. Leo fick vara uppe i famnen ett tag medans vi gick till affären men han var tvungen att ligga i vagnen för min rygg gjorde ont som vara den och sen så somnade han innan vi skulle gå ut så han somnade gott i vagnen direkt efter att jag lagt ner han.

Fan vad jag saknar min bror, kommer ihåg då pappa jobbade helger och brorsan var hemma och tog hand om mig. Han gjorde alltid frukost och mat till mig medans pappa var borta. Han var även ute och gjorde saker med mig så som spelade hockey, basket kurragömma och en himla massa annat.
Han brukade alltid låta mig komma in till hans rum medans han hade kompisar inne på rummet och lät mig vara med och spela och lärde mig spela olika spel på datorn. När han spelade in en låt så fick jag även vara med på att prata in något i låten.

Men nu bor han ju flera mil ifrån mig. Det kändes så himla skönt då vi bara bodde 6 mil ifrån varandra då det oftast brukar vara ca 100 mil.

Jag älskar dig bror och jag är stolt över dig och allt du gör för även fast du hade det jätte jobbigt förut så har du kämpat dig upp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0