Vaken för dagen

Vaknade klockan 06:30 så nu kommer jag vara vaken resten av dagen. Ska kanske gå på en promenad idag beroendes på hur kallt det är ute eftersom att min jacka aldrig kom i fredags. Hoppas att den kommer på måndag annars måste ja ringa dit och få kollinr eftersom att der kollinr jag fick inte finns enligt posten men stället jag köpte jackan ifrån har skickat det.

Letar lägenhet nu, ska gå till dem som har hand om lägenheterna här och kolla ifall jag skulle kunna få 2a jag sett var ledig. Hoppas verkligen att jag får det vill verkligen ha den lägenheten nu så jag kan möblera och jag och leo får våran egna lilla lya.

Kommentarer
Postat av: Tess Gustafsson

Har ni gått ifrån varandra :S <3

2009-11-14 @ 11:50:52
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0