En fängslande dag

Sista matningen nu inför natten, ska byta blöja på han och sen gå in på avdelningen. Får se vilken personal det är somjobbar i natt hoppas att det är någonsom är riktigt generös och gärna vill ta en matning, oftast brukar dom göra det för oss alla här på avdelningen eftersom att det är ganska tufft att vara här och så pga alla omständigheterna.
På söndag så blir det till att åka hem och tvätta lite, får se hur mycket det blir och hur länge jag blir hemma det bir nog 6 timmar i alla fall.
På måndag blir det en massa prover i alla fall för läkarna hade inte tid med det idag men det gör inget jag trivs ganska bra här på sjukhuset nu. Skulle egentligen få ett rum inne på avdelningen men eftersom att jag har varit hemma och helst vill ha en egen toalett och lite mer privat så fick jag stanna kvar här ute. Dem som bor inne är oftast de som får stanna kvar lite längre men troligtvis så ska ju vi få åka hem nästa vecka hoppas på det bästa men beror på hur det går med proverna och allt.


Kollade på Idol nyss så jäkla tur att Rabih och Eddie fick stanna kvar om man jämför Karolina och Eddie så är Eddie redan Artist medans Karolina måste öva mer, i alla fall vad jag tyckte ikväll.

Men nu ska jag stänga er och gå och mata lillen.
Så nu säger jag godnatt till alla och sov så gott det ska jag göra i alla fall<3

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, va fin blogg du har :) kolla gjärna på min blogg www.flickanheterhanna.blogg.se

2009-10-09 @ 23:51:25
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0