INLÅST

Sitter och tittar på inlåst på tv4, tycker att det är riktigt bra att dom gör såna här program eftersom att vissa får en annan syn på kriminaliteten. Känner väldigt många som varit/är kriminella, många har dött pga det dom gjort. Tyvärr så respekterar dom inte livet tillräckligt för att inse att dom gör fel, visst dom kanske har haft en dålig uppväxt men det är inte en anledning till att bli kriminell. Jag har själv haft en tråkig barndom, flyttat minst 23 ggr bytt skola mer än 12 ggr uppväxt med missbrukare och kriminella men jag valde att inte förstöra livet för mig själv. Jag hade en klar bild i huvudet om hur jag ville att mitt liv skulle bli och det livet har jag idag tack vare att jag kämpat för att få det livet. Jag har varit väldigt nära på att hamna på kollektiv, varit nära på droger men jag vet hur mycket saknad de andra skulle känna om jag en dag skulle ta en överdos och dö på grund av nå jäkla droger. Och just därför valde jag att kämpa som bara den.

Kommentarer
Postat av: danni

fan vad fin blogg! ♥

ska vi följa varandra på bloglovin?

puss från danni

2009-10-01 @ 21:17:48
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg också det programmet, och håller med dig! :)

2009-10-01 @ 22:27:27
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0