Vår äldste son!

Kan inte fatta att han har blivit så stor, nu säger han "hej då" rent. Och det är en himla massa djurläten som gäller nu. Ne våra barn växer upp för snabbt, finns det inget som gör så att dom är liten lite längre kanske någon månad längre eller så?

Nu är T och M ute och leker, medans L sover. Var på överby idag och kollade efter tröja och raggsockar det enda jag hittade var ett par för 129 spänn och det lägger jag inte ner på ett par sockar just nu, visst dom var fina men sockar slits väldigt snabbt så det är onödigt att slänga ut så mycket pengar.
Jag hade ju lagt undan en tröja tills imorn som kostar 300  spänn, men nu när jag har funderat över det ett tag så känns det som om det kan behövas en varmare tröja en den för det är ju trots allt vinter snart.
Så sparar man lite pengar också, så kan barnen få något iställe. Jag ska ju trots allt pierca mig den här månaden så tar det iställe för tröjan.
När jag tänker på det där med att pierca mig så tänker jag bara på att det kommer göra ont, men klarar jag en förlossning så klarar jag det också och med en piercing har man inte förvärkar i 4 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0