You´re everything I need!

Hoppas på att studion har tid imorgon så att jag kan få min piercing som jag velat ha sedan långt tillbaka.
Men ville ju inte göra något sånt medans jag väntade Leo. Håller på i Ps nu, vet inte varför men jag ändrar min desig hela tiden, blir inte nöjd för någon dag efter jag har fixat design så får jag någon annan bild i huvudet om hur jag vill att min blogg ser ut, men det är verkligen inte lätt när man har en son att ta hand om. Men gör mitt bästa.

Imorgon så ska vi iväg till BVC och se hur mycket han väger nu, tycker att han har ätit väldigt bra nu sen vi fick flytta hem om man jämför med hur han åt innan han lades in igen. Hoppas att få reda på provsvaren på fredag när vi ska på återbesök på neonatalen. Börjar bli less på att dom inte vet vad som är fel, hoppas verkligen att dom hittar något nu och inte senare. Men huvudsaken är att han slipper sondas och slipper syrgasen.

Var på Överby idag och shoppade lite, eller ja vi kom dit ganska sent så det blev inte så mycket shopping men köpte ialla fall blondering och silershampo, balsam och inpackning så nu j**lar ska jag sköta mitt hår som en galning.
Fick ett prov på en foundation i en tidning förut och den ska jag nog iväg och köpa imorgon även någon klänning och tights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0