En fattigmans tankar.

Synd att man inte kan få allt man pekar på. Sitter och kollar på en massa inredning nu, och hittar en himla massa fina saker. Snart blir det ju till att köpa en ny soffa, soffbord, tv,tvbänk m.m Så sitter och kollar och letar efter nåt jag tycker är riktigt snyggt och vet att det kommer funka i hemmet och ska anpassas  efter barnen eftersom att dom kommer kladda en massa så kan vi ju inte ha en vit soffa.

Snart blir det nog att städa, och ikväll blir det till att tvätta. Hoppas verkligen att torktumlaren fukar nu annars blir jag galen.
Och ikväll så ska vi gå till kyrkogården och tända ljus för E vila i frid lilla ängel, du fick bara 3 dagar här på jorden. Men ska ven tända ljus för nära och kära.

Ne nu ska jag göra mat till Leo och sen ska jag nog fixa naglarna.

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

om man inte får allt man vill ha kanske man lär sig uppskatta det man får och har råd med, de sakerna kanske betyder mer för en då! om man får spara lite för att köpa något, men visst är det tråkigt.. om man var mijonär kunde man köpa allt, men vad skulle man göra sen? kram

2009-11-01 @ 15:38:56
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0